torsdag 21 mars 2013

Ibland så....

Är jag ingen rolig tjej...
Sover så piss dåligt igen å det gör mig arg frustrerad å irriterad, även om jag förstår att det säkert kommer vara lite så här ett tag framöver.

Inatt sov jag vill lite drygt 2 timmar å strax efter kl 6 gav jag upp å klev upp å hoppade i träningskläderna med tanken att dra å träna. Men vart så seg i kroppen idag jätte konstig känsla å ryggen är ju som den vart så jag hamnade i soffan ett par timmar innan jag slutligen tog mig iväg till gymmet.

Väl där så gick allt bara dåligt (det kan ju göra vem som helst frustrerad) mycket folk å ingen ork så blev ett riktigt dåligt pass men har tänkt vara glad för att jag iaf tog mig dit!

Så hoppade i stället i PW skorna å traskade hem till Erica för en kram å en snabb catch up innan jag gick vidare till sjukan. Idag var det så där tungt igen jag blir heeeeeeelt slut i varje knopp jag har där uppe. Nu har jag precis kommit hem å lagat en omelett å ryggen värker å jag känner mig på så dåligt humör vilket jag hatar å vara. Så ska ta å lägga mig i ett bad å låta gamm ryggen slappna av lite sen ska jag väl diska undan middagen men sen har jag inte tänkt göra ett smack till.
Lyssna på kroppen å tidig kväll får vara mina ledord i kväll....

Haha roligt inlägg va haha bara en bitter å grinig =P
Tur det är övergående å att jag oftast inte är på det här humöret =D

Vad har ni gjort idag?
1 dag kvar sen helg fasiken va najs woop woop ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-dMCgjnT81M
Såååå sjuk bra snubbe!!!

1 kommentar:

  1. Hej gums!!
    VIla vila vila....efter en natt med lite sömn och värk i kroppen så skippa gymmet! Kanske en promenad ifall du pallar det! Du känner ju din kropp mkt bättre än mig! ;-)
    Kram på dig gumman och hoppas du får en bra helg!!

    Sv: Tack bruden! <3 :-)
    Goa du!!! Ja tänkt va skoj det skulle va att träna ihop! :-D
    Tack tack tack!!
    Detsamma!!
    Massor med kramar! <3

    SvaraRadera