tisdag 5 mars 2013

Completed!

Började dagen med morgon träning sen slappade jag någon timma innan det var dax att träffa Linnea C för en lunch på stan.
Jag kunde inte hålla mig till sallad då alla andra tog kebabtallrik så jag tog det jag oxå men FYYYY så dåligt jag mådde efteråt =(

Där fick man tillbaka för att man försökt vara nyttig då mår man apa av skräpmat i stället.
Men men efter nån timmes strosande på stan med lite fynd (jeans, t-shirt å sport bh för 297kr) så mådde jag iaf lite bättre.

Mötte upp Andersson på soltorget sen traskade vi hem till henne å hämta bilen å drog i väg på gymmet för ett arm å axel pass å lite bonus mage ;)

Hade tänkt att jag skulle på en PW ikväll oxå men känner att nu säger min kropp i från så jag får nog bita i det sura äpplet å avstå.
Vill inte ryggen ska bli värre ska ju jobba i morgon, så kvällen får bli i soffan tror jag.

En storstädning hade varit på sin plats oxå, då mat i goda vänners lag går av stapeln i mitt hem på lördag. Men som sagt kroppen får bestämma får lyssna på den.

Nu ska jag dricka upp min proteindrink å ta ett långt bad NAJS!


Min nya favvo, kvarg proteinpulver å hallon svin gott!!!

Söndagens kycklinggratäng som var så sjukt god!!!

Gårdagens lunch LCHF plättar med citron kvarg å bär!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga maträtter! :-) Kvarg och hallon är ju awesome!!! :-) Duktig du varit idag!! :-) Hejja!

    Sv: taaaack vännen! <3 <3 <3 :-) Har en riktig piss-dag! :-( Tack för att du finns!! <3 kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!
      Jaa kyckling gratängen var sjukt god =) jaa jag har jordgubb och vitchoklad smak på mitt proteinpulver å så blandar jag med hallon blir riktigt gott smakar som sommar glass typ =)

      klart att jag gör dvd, å som jag sa det e lov å ha en dag på botten för att nästa dag kunna nå toppen <3

      Radera