onsdag 6 mars 2013

Kyliiiigt....

Såå trött å sliten idag, tror jag ska gå å lägga mig redan nu.
Planen när jag åkte från jobbet var att städa å ta ett långt bad.
Men då min överfyllda påse sprack i tusen bitar ut över parkeringen å bussen när jag skulle kliva på så tappade jag lite humöret för att säga det milt.... haha

Sen att min rygg jäklas med mig hela dagen gjorde mig inte på bättre humör, men i morgon är en ny dag, en bättre dag å en dag närmare ledig helg å halv åtta hos mig med töserna det blir fint det!

Frös som ett barn när jag drog från jobbet, när kom kylan tillbaka????
Vill inte ha kyla jag vill ha vår å sol å mys nu ju...

Nää nu ska jag äta upp min kvarg röra (gud vad gott det är) verkligen min nya favvo, sen blir det nog sängen... Jaaa så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar