tisdag 12 mars 2013

2 day!!!

Peppar peppar ta i trä men ryggen känns bättre idag määä =D
Så underbar feeling då det går lättare å ta sig ur sängen woop woop

Halsade en protein shake hoppade i träningskläderna å drog iväg på gymmet halv nio i morse å idag gick det till och med å komma fram till skåpen (har vart smockat sen nyår) gött!

Tog det väldigt lugnt idag oxå, jag vill inte förstöra om ryggen nu e på bättringsvägen.
Efter gymmet så bar det av raka vägen till Tandläkaren för sista behandling på min rotfyllning å jag vetti tusan vad dom gjorde idag för fyyyy f*n vad ont det gjorde å gör nu efteråt.

Men när jag äntligen var klar gav jag mig i väg på en pw det gick inte fort men jag tog mej hem å det är huvudsaken. Stötte på Fina Jojje å Stella på promenaden så kul att vi springer på varann titt som tätt nu <3

Haha gjorde en riktigt avancerad lunch idag, ett kokt ägg å skagenröran som var kvar sen igår ;)
Snörde även ihop en äppelkaka till i eftermiddag då jag ska fika med Emma, vi skulle ju ha picknick men då det inte är lika bra väder som igår så blir det en fika inomhus i stället!

Nää nu kommer grannen förbi å säger hej sen ska jag kasta mig i badet innan det är dax för fika. Stress stress stress mest hela tiden, ville verkligen hinna en runda på stan med Sara oxå men får nog se mig besegrad å inse att jag inte hinner!

Jag älskar verkligen mina träningstajts!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar