måndag 11 mars 2013

Underbara dag!!!

Haft en toppen dag idag!
Det började med att jag för första dagen sen dom ändrade min medicin faktiskt tog mig ur sängen utan problem självklart har jag ont som faan men det var i af inte outhärligt, så hoppas det håller i sig nu å går åt rätt håll.

Drog på gymmet med bästa fru Andersson för ett lugnt pass kunde inte göra alla övningar utan tillät mig att lyssna på kroppen när den sa i från. men lite träning är bättre än ingen träning iaf =) eller?

Sen drog jag hem å fixade en skagenröra som jag mumsade i mig med avokado till sjukt gott. Hoppade i nya träningskläder å traskade hem till Jojje å Stella för lite häng å kvalitetstid såååååå mysigt! Som jag längtat efter dem å Stella var den goaste lilla tösen man kan tänka sig, låg i mitt knä å jollrade GOOOOOOS!!!! Härligt å hinna uppdatera med Jojje om livet å allt, hoppas det inte ska ta allt för lång tid till nästa gång vi ses!

Efter mitt besök hos Jojje hade jag ju redan innan jag gick dit bestämt mig för att idag ska jag iaf ta en liten promenad. Så när jag lämnade Jojje gav jag mig av på en helt underbar promenad i strålande sol å kylig luft, skönt att äntligen kunna ta en prommis igen. Det gick inte fort å det var ingen mil men jag är bara glad att jag iaf tog mig ut på en liten tur!

Nu i kväll har jag inte gjort så mycket, lyan börjar äntligen åter få sin vanliga form efter helgens middag har skurningen av golven kvar men det tar jag en annan dag, jag lyssnar ju på kroppen nu =)

I morgon ska jag bli rånad igen då det är dax för sista besöket hos tandläkaren med min rot fyllning, jäklar vad dyyyyyrt det är men men tänder måste man ju ha så inte så mycket att göra nånting åt.

Sen så ska jag å fru Andersson ge oss ut i solen med picknick på eftermiddagen om vädret tillåter, vilket jag innerligt hoppas. Jag älskar vår solen den ger sån energi å glädje, å finns det nå mysigare än att packa picknick väska å ge sig i väg ut å sätta sig på nån is nån stans? Jag å mitt norrländska hjärta tror iaf att det toppar de flesta listorna =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar