lördag 2 mars 2013

LCHQ

Så där då var snart den riktiga helgen över så att jag kan gå på min helg (mån-tisdag) eller helg å helg har så mycket jag ska göra dessa 2 dagar att jag blir slut bara av å tänka på det.

Haft en mycket bra dag med bästa DY vid min sida, en mycket låååååååååång dag har det varit trotts att vi haft super mycket att göra så har klockan stått still vilket e mycket ovanligt när det är så mycket att göra.
Men pratade med en tjej på bussen som jobbar i en annan butik å hon frågade mig om klockan hade stått still idag eller vad haha
Så inte bara vi som tyckte dagen var lång.

Sprang och handlade lite godsaker på rasten så efter jobbet drog jag hem å lagade mitt livsförsta fisksoppa.
Fick inspirationen från en träningstidning sen blev det ju inte riktigt som den soppan med den blev god å nyttig LCHQ, den var med bl.a. lax å räkor.
Bjöd Ricco på middag idag å han tog 2 gånger å fick med sig en matlåda hem så det tar jag som ett bra betyg för att vara första soppan =)

Efter middagen så skulle vi glo lite tv men gick bara skit så vi letade reda på en gammal klassiker nämligen Jägarna å fy tusan vilken grym film de är men så sjukt bra oxå!

Nu har Ricco traskat hem å jag har plockat undan så tänkte ta å krypa ner under täcket och börja på min nya bok som jag fick av Pappa å E när jag var hemma, den verkar mycket lovande måste jag säga!

I morgon väntar en heldags jobb sen blir det nog bara soffan resten av kvällen.
På måndag ska jag på sjukhuset igen å se över medicineringen hoppas det blir bra, men känner mig mycket nervös iaf in för allt vad som komma skall.

För övrigt så måste jag säga att det är lycka när vår solen skiner å man kan plocka fram sina gamla solglasögon å bara njuta av tanken att sommaren är på väg <3
Älska sol!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar