fredag 15 mars 2013

Ömmande...

Har haft bra energi idag gud vad underbart det är, å jag har tänkt att skylla p¨å att energin kommer från morgon träningen så att jag förhoppningsvis orkar pallra mig upp å i väg innan jobbet i framtiden oxå! =D

Känner mig iaf nöjd med veckans träning bara haft en vilo dag från PW´n å det unnar jag mig faktiskt!

Haft en riktigt härlig dag med fina Josefin på jobbet så mysigt att få jobba med henne oxå då vi annars alltid jobbar om varann <3

Hade storslagna planer då jag stod på jobbet, hur jag skulle åka hem ta ett glas vin å leka konstnär =)
dvs börja måla på en av tavlorna till smärtkursen. Men frös ända in i märgen då jag kom hem å träningsvärken börjar närma sig döden så intog jag i stället horisontalt läge i soffan under mys filten som jag fick av Fru Andersson i julklapp. Det känns som jag kommer bli kvar här oxå tills sängen kallar.

I morgon väntar jobb å butiken e full av massa fint man blir så peppad av att jobba helg då butiken svämmar över av massa fiiiint!

Nää nu ska jag ta å titta på farmen som en annan tv nörd men men det står jag att för.

Nu hoppas vi att denna mardrömsträningsvärk går att sova bort tills i morgon så jag klarar av att för flytta mig hahaha
träningsvärk e gött men visst fasiken göre ont eller e det bara jag som verkligen tycker att det gör ont på riktigt då man har en riktigt saftig träningsvärk?!

Sleep tight people!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar