söndag 24 mars 2013

Grym dag!

Konstigt detta, en jobbhelg är så lång men en ledig helg är över på en grisblink.

Igår så var vi ju hemma hos marielle i hennes super mysiga vindslya sjukt avis jag vill å ha =)
Efter det så drog vi på krogen där jag snabbt tappade bort alla som sedan var näst intill omöjliga att hitta igen sen. Grabbarna drog rätt tidigt sen försvann resten av tjejerna förutom jag Å marre som dansade loss fram tills vi trängde oss i jackkön pratade strunt med en äcklig gubbe i busskuren innan beslutet om taxi togs haha.

Denna dagen började som vanligt redan klockan halv sju å bara det kan ju ge en söndags ångest, sedan blev det sushi lunch med lajni å grabbarna (sushi is not my shit alltså) åt typ tre bitar haha värt när man e fattig som en kyrkråtta haha men trevligt var det å det bjöds på massa skratt å de gillar vi. Efter lunchen drog vi int till stan å tog oss en fika å även Sonny kom å joinade så idag har det vart grabbsnack på menyn haha =D

Drog sedan hem å dog i soffan tills det var dax för den inbokade söndags middagen hos grannen såååå jäkla go mat, säga vad man vill men boyband kan faan steka kött han, blev skit gott. Hasselbackspotatis fläskfilé sallad bea sås å påskmust å chokladmousse med hallon till dessert så nu rullar jag fram.
Blir hårda pass på gymmet i veckan för att förbränna helgen synder =)

Nää nu ska jag ta å jäsa klart här i soffan innan sängen kallar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar