tisdag 26 mars 2013

Lycklig!!!

ÅHHHH vilken underbar dag!!!!!
Klev upp klockan sju å stuttsade i väg på gymmet för ett sjukt bra pass kände mig odödlig å som hulken ungefär haha sjukt värt =)

Efter gymmet blev det en tväris på stan för att fixa det sista till Fru Anderssons present sedan mötte jag upp grannen å Westlife för en kaffe på Melkers innan jag drog hem å laddade om.
Hoppade i tygskorna å traskade hem till Emma med paket å en försenad grattis kram. 

Gick vidare hem till Jojje där det bjöds på en underbart god lunch å massa bebis mys <3
Gud vilken underbar dag känner mig lycklig ända in i kropp å själ.

Sedan packade vi på oss kläder å packade ner lilla Stella i barnvagnen å traskade ner på stan å kollade på nya träningspjuks å påskris.
Traskade sedan vidare på en promenad å njöt av den strålande solen å underbara vårvädret.
Jag får verkligen sån energi då det är sånt här väder.
Jag känner mig som lycklig å det är en underbar känsla.

Nu har jag precis kommit hem å ska ta en liten power nap för kl 18 väntar träning då Josse styrt en träningsgrupp "lek i goda vänners lag" å hyrt Herrhagskolans gympa sal för olika bollsporter på tisdagar.

I övrigt så håller vi alla tummar å tår för jag tror att jag får ett trevligt besked i morgon men som sagt ska försöka att inte hoppas för mycket så man blir besviken.

Här kommer en liten bild bomb från de senaste dagarna!

Tjooohooo <3

Mina fina UNDERBARA vänner <3


Min grannen å Westlife´s supergoda söndagsmiddag MUUUUUMS!!!

Våren å solen lockar fram lite färg hos tant!

TRUE!!!

Lajnis supergoda fruktsallad som hon bjöd på igår kväll!

Frukost 2 go, på väg till gymmet tidigt i morse i strålande sol redan då =D woppa woppa




Tack för idag Jojje å Stella <3

Mys med Jojje å Stella samt en promenad i underbart väder även om det inte ser så ut på bilderna! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar