onsdag 13 mars 2013

Rullar in i vassen...

Såååå sjukt jag har inte kunnat sova länge sen jag var på semester i Norrland men i morse var jag heeeelt död då klockan ringde.
Men tog mig upp pepped för dagen men blev genast ännu mera trött då jag tittade ut å såg att det snöade ute...
det är ju mars nu, nu vill vi ha vår inte mera snö lixom iaf inte jag.

Haft en mysig dag med Emmie känns som vi aldrig hinner ses längre så himla mysigt när vi gör.

I morgon bitti väntar en woorkshop med jobbet sen ska jag på första besöket på smärthanteringen så får vi se hur det kommande veckorna kommer att se ut.

Dock mindre lycklig då det strular med försäkringskassan om sjukskrivningen, skicka papper hit å dit å fan hans moster, men har en bra handläggare iaf som skulle försöka skynda på allt åt mig så jag hoppas det!
Blir jäkligt fattigt om jag ska måsta vänta på pengarna i en evighet då jag inte jobbar 100% redan från början.
Men men positiva tankar...

Ryggen har vart lite sämre idag igen =(
Så blev ingen träning efter jobbet jag som hade bestämt mig men samtidigt hälsan går ju  först men fortsätter jag att trycka i mig allt ätbart jag ser å inte rör på mig så kommer jag rulla fint in i vassen i sommar å det är inget jag eftersträvar om jag säger så hehe =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar