onsdag 20 mars 2013

pannkaka...

Började Morgonen med att traska ner till stan å möta upp mina goa kollegor för ett morgon personalmöte.
Vi åt smarriga mackor drack kaffe å gick igenom massa kula grejer, super mysig morgon helt enkelt.
Det gjorde det värt att kliva upp klockan sju även när man jobbar eftermiddag, efter personalmötet så laddade jag om och begav mig till gymmet.

Blev cardio och ass som stod på schemat för dagen,sedan blev det as stressigt men jag hann hem å kasta i mig lite käk å ta en snabbdusch innan jag sprang till bussen å begav mig till jobbet.



I morgon startar Bergviks dagarna så det har mest var förberedelser in för vad som komma skall idag, men nog känns det att man vart på språng hela dagen när man strax efter kl 21 checkade in här hemma.
Dy tipsade idag om banan pannkakor, jag ska erkänna att jag var lite skeptisk men samtidigt för nyfiken för att låta bli att testa.

Så när jag kom hem från jobbet rörde jag ihop en bananpannkaka å håll i hatten jag måste erkänna att den får tummen upp som mellan mål, lätt lunh. Dock så kunde jag inte låta bli att tänka "åh detta skulle vara gott med nutella" haha skräll va att jag vill ha de sött.
Men jag åt det med kesella å bär som tyvärr inte hade hunnit tina men det var som sagt smarrigt iaf.


Blev en hel del steg idag oxå så nu har jag inte tänkt lyssna om någon säger att jag går för lite, punkt slut!

Nää, nu e tant så trött att öga går i kors så ska ta och lägga mig i min renbäddade säng det e fasiken de bästa som finns det <3

I morgon blir det gymmet sedan sjukhuset igen å ska nog försöka att få till å måla lite i morgon kväll oxå beroende på hur sliten jag är efter sjukhuset!

Näääää, sängen var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar