tisdag 19 mars 2013

Ghaaaaaaaaa!!!

Ghaaaaaaa!!!
Ibland har man bara en sån dag...
Känner mig bara missnöjd å irriterad på precis allt...
Antar att man måste ha såna dagar oxå men jag vill inte ha de, det gör mig bara arg å frustrerad...
Vet att allt tar sin tid, men jag har inte tid med det jag vill ju se resultat på en gång de e sån jag är och alltid har vart.
Bara jag e motiverad så brukar jag nå mina mål rätt snabbt, men nu går det bara inte allt står still lixom....

Gick milen idag på den sämsta tid jag någonsin gjort, antar att lite beror på att jag inte kan gå lika snabbt då ena benet inte riktigt hänger med då ryggen spökar MEN det gör mig ändå frustrerad...
Jag vill att det ska kännas lätt inte som idag då jag verkligen fick tvinga mig runt men men nu ska jag glömma denna förmiddag å njuta av min lediga eftermiddag i tvättstugan. ;)

Idag var det så där mycket folk på gymmet igen så man får vänta på alla maskiner, jag förstår inte riktigt vilken tid man ska vara där för å slippa trängseln.
Tycker jag provat det flesta tiderna men blir inte klok på det ändå...
När tycker du att det är bäst att träna å minst folk?
Jaa man får bara se till å vara snabbare än alla andra så blir det bra haha

Nää nu ska jag ner i tvättstugan sen ska jag ta mig ett långt bad å bli på bättre humör. vad ska ni hitta på idag?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar