lördag 23 mars 2013

Skogshuggare

Igår så¨startade dagen med en mys frukost på jobbet med pluto, nygräddade frallor å massa kaffe  <3


Vilken underbar start på en fredag, sen så är det ju Bergviks dagarna nu så det var fullt upp hela dagen, men han iaf snöra in ett tävlingsbidrag om en resa till Kroatien för 2 så nu håller vi tummarna för tant! Ho hade kunnat behöva lite sol på sin bleka ömmande kropp just nu hehe.

Började måla på en av tavlorna till smärthanteringen oxå hade riktigt roligt här i soffan i min ensamhet med ett glas vin å massa målarfärg å penslar.

Sist jag målade en tavla var med Micke i Oslo då han var arbetslös å jag sjukskriven hahaha
vi målade jätte fina tavlor på tuttar som vi ville sätta upp i Jennys rum...
Detta tyckte inte hon var någon strålande idé konstigt nog haha
Bildbeviset på tavlorna haha  =)
I morse då jag skulle ha sovmorgon så vaknade jag halv sju av värsta konstiga mardrömmen, väntade tills grannen vaknat å gick ner till henne på frulle innan hon skulle på jobbet.
Sedan hem å hoppa i PW kläderna å packa träningsväskan.

Tog mig en kortare tur idag blev väl bara ca 5-6 km men de får fasiken räcka det e ju trotts allt Lördag.
Hann med ett pass på gymmet oxå å blir lika förvånad varje gång att det kan vara såååå mycket folk även på helgerna trodde alla ville ha mys morgon en lördag bara för att det är vad jag själv egentligen skulle ha  velat haha =P

Påväg hem från gymmet tog jag svängen förbi stan för å kika på en present å jag tror jag träffade alla jag känner på dom 20 minuterna på stan i min skogshuggar klädsel svettig å osminkad hahaha

Men det får man väl bju på?
Eller är det jag som ska lära mig att inte slå två flugor i en smäll å gå hem emellan gymmet och PW´n innan shopping av present??
Jaa så kanske det är eg...
Men men tant bjur på detta =)

Hade på mig mina pw kläder på personalmötet i veckan å min kvinnliga kollega kläcker
-vad fin du är, jag vill bara ligga med dig i skogen hahahahaha
Så vem vet dagens klädsel kanske is the shit ;)
Blir den på krogen i kväll sen haha

Nää nu ska jag äta upp min omelett å hoppa i badet sen ska tant ta en power nap så man e fit 4 fight i kväll då det vankas inflyttningspartaj hos Marre.
Morgondagen ska endast spenderas i sängen å soffan inte ett dyft mer än så tror jag de känns lixom lagom för en ledig söndag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar