onsdag 6 mars 2013

Spikad!

Ligger här i soffan å surfar runt, och har äntligen spikat min meny för lördagen!
Menyn har jag haft klar länge egentligen men då det sket sig med vissa råvaror så får man improvisera å så får det nu bli.

Så nu har jag en handlingslista som fyller ett A-4a till brädden...
Ångrar som faan att jag inte hade menyn klar igår då grannen frågade om jag skulle med på maxi, för att få hem allt detta med buss på samma dag går inte =(

Så får väl handla lite varje dag eller nåt men det är det värsta jag vet att hålla på å åka fram å tillbaka då glömmer man alltid något.

Men så går det då man inte har nån bil då får  man ibland bita i det sura äpplet...
men om det är någon som ska på maxi å stor handla nån dag å vill ha med mig så kan dom ju hojta till =)

Hoppas iaf att det blir bra, det är ju ingen storslagen meny så sätt men förhoppnings vis så mättar det våra hungriga magar!
Spännande att laga nåt man aldrig gjort förut för första gången till massa gäster men men annars får jag väl beställa hem pizza, det kan ju inte gå mer än åt skogen.

Hade ställt klockan på åtta för å dra på gymmet men då jag hade svårt att ta mig ur sängen idag så fick jag vara förnuftig å inse att nu måste jag lyssna på ryggen så jag inte fuckar upp den mer.
Så sagt å gjort får ta min vilo dag idag i stället för på fredag.
Å jag kan ju alltid träna i kväll om ryggen känns bättre, det passar inte in i mitt schema att få en sämre rygg nu när jag bestämt mig för att ge allt,
Men men hälsan går före fåfängan så är det ju bara tyvärr...

Nää, dax att klä på sig å göra sig redo att möta dagen kanske!
Tjooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar