måndag 4 mars 2013

Glass i stora lass

Dagen igår avslutades med en utskällning värre än det mesta...
Tur världens finaste Emmie hade tid å prata med mig tills det kändes bättre <3

Drog sedan hem å lagade en enkel snabb å supergod kycklinggratäng å sallad, då hörde Perry av sig å undrade om jag skulle komma bort till grannen å käka glass med dem så sagt å gjort hoppade jag i mina fancy foppa tofflor å traskade över!

Glodde tv å käkade världens godaste glass (så bra går det med min diet) hahahaha
Men mysigt å trevlig var det.

Nu har jag precis avslutat en glamorös frukost bestående av en proteinshake å en avokado känns inte som man ätit då man druckit i sig frukosten haha men det är väl en vanesak antar jag.
Snart kommer Fru Andersson å hämtar mig för ett stenhårt pass på gymmet!

Bestämde mig igår att jag ska springa/gå/krypa vårruset jag kan behöva ha ett mål med träningen. Sen håller jag på kolla på löpband blev lite inspirerad av att köpa ett efter att ha hittat ett löpband i min pappas gästrum haha.
Det skulle underlätta mycket att ha ett hemma så vi får väl se om jag kan ta mig råd å köpa ett, har dock hittat ett skitbilligt såååå what the fuck egentligen...

nää nu ska jag plocka undan här innan gymmet!
Tjooohooo
Nu ska spenarna växa vill bli stor å STAAAARK!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar