måndag 25 mars 2013

dagen!

Vart tog denna dagen vägen???
Jag var ju uppe med tuppen men ändå inte fått något gjort
Började morgonen med en frulle hos grannen innan jag ilade i väg till gymmet.
Jaa, nog kände man att det var måndag å att Lördagen spenderades på krogen men men jag tog mig ju dit å de är ju inte fy skam.

Stressade sedan hem å gjorde mig i ordning för sjukan där det var en sån där tung dag igen blir så trött jag fattar inte att det är möjligt. Nacken har spökat mycket i det sista så fick tipset idag om att prova köpa en ny kudde med bättre stöd så får väl ta och googla runt lite på vettiga kuddar.
Inte för att det passar min ekonomi just nu...

Herre gud är det möjligt känner jag lite nu när räkningarna är betald, å samtidigt hade jag ju inte fått nån telefonräkning den här månaden så får väl ringa å efterlysa den å då lär det bli ännu tommare på det redan ekande kontot haha. Tur man ska jobba hela påsk så slipper man förhoppningsvis slösa så mycket pengar på annat påskgott.

Det är ju tydligen våffeldagen idag så nu sitter jag här i soffan å väntar på att grannen ska komma hem från jobbet så ska vi ta å kasta ihop lite våfflor å mumsa i oss sedan blir det sängen för mig!

Ska försöka komma upp vid sju å ta mig i väg till gymmet innan förhoppningsvis alla andra hittar dit. sen måste jag förbi stan å köpa en sista liten present sen ska jag mysa hos jojje å Stella under dagen MYYYYS!!!

nää nu hörde grannen av sig å var hemma å utan våffelgärn så blir fruktsallad för oss Mumsigt värre!
Tjooohoo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar