torsdag 14 mars 2013

Sluut i kropp å knopp!

Jaa, vart ska man börja...
Det har varit en händelserik dag milt sagt.
Började dagen med en otroligt trevlig workshop som gav mycket positiv energi.
Efter workshopen var tanken en PW men då kylan var rätt påtalig tidigt i morse så blev det bussen till gymmet för att motionera mig där. När jag var klar på gymmet å kom ut sken solen så jag tog mig en liten pw innan det var dax för mig att åka upp till sjukhuset för första smärt kursen.

Var en otroligt givande dag men ack så tung, otroligt mycket att ta in diskutera å analysera.
Men dom sa att det var lite extra mycket denna gång, så hoppas det blir lite lättare nästa gång för efter ca 3,5 timma så var jag helt väck...
Inte van att bli knäckt på det viset haha men någon gång ska ju vara den första.
Med mig hem fick jag en pärm med massa papper i å MASSA hemuppgifter å göra innan måndagens kurs. Fick även med mig ett målar sett för att måla hur jag ser på min smärta.

Låter nog lättare än vad det är, försöker komma på vad jag ska måla, hur ser jag på den egentligen.
Tankar som jag aldrig innan tänkt på, på det viset.
Jag har nog inte tänkt i de banorna utan mer tänkt så här är det bara typ...
jaja...

Förstår ni min lättnad när grannen hörde av sig å ville bjuda mig på middag idag <3
Var så sliten när jag kom hem så hade inte hon bjudit på krubb hade jag nog skitit i att äta å bara lagt mig.
I stället kunde jag ta ett bad å gå ner till henne å prata av mig lite av dags upplevelser å samtidigt bli mätt i magen.
Tack fina du för att du vet vad jag behöver å när jag behöver det <3

Nu har jag precis kommit hem å ska ta å stupa i säng alldeles strax för i morgon väntar eftermiddags jobb igen. skönt att inte börja föräns kl 13 iaf så kan jag ta lite sovmorgon å förhoppningsvis ha ork å tid att ta en PW.

Helgen består av jobb å bara jobb med fina DY vid min sida.
Kom in å säg hej å shoppa helgens outfit vetja =)

Nää, natta...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar