söndag 10 mars 2013

Helgens...

Haft en super härlig helg.
Helgen startades med en liten middag å härligt sällskap å sen en tidig kväll för att ladda inför Lördagen.

Igår så stod jag i köket hela dagen känns det som haha
Bakade Foccatia för första gången å det var riktigt gött det måste jag säga.

Mitt tema var ju Norrland <3
Så hade krusader med vindelrökt skinkröra i "renklämmor" å västerbotten ost älg och ren korv mm
Till varmrätt blev det en fisksoppa som jag helt ärligt inte blev så imponerad av men men
å till efterrätt blev det en Lingon chokladkaka låter kanske inte så gott men det var sjukt gott faktiskt.

Sen var alla så söta å hade med sig massa fint å gott till mig sånt gillas =) hehe
fick massa god choklad som jag glömde bort att bjuda på haha ljus tulpaner å ett litet "växthus" med 2 fina blommor å lite annat fint i, får man så här fina grejer så kan ajg ju tänka mig å ha middag varje helg haha






Dax att diska??? haha
Super trevligt som vanligt med dessa töser.
Dock mindre trevligt i morse då jag vaknade upp...
Men de är värt att ha extra ont i ryggen efter en sån kväll så jag klagar inte.

Ligger i soffan å försöker ladda för å ta tag i disken som täcker varje millimeter av mitt kök, diskmaskin hade inte suttit fel en sån här gång haha

Annars så blir det en väldigt lugn dag får se om jag piggnar till då ska jag traska hem till Jojje å stella annars blir det i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar