lördag 30 mars 2013

Bal på slottet....

Påskafton i all ära men vad gör tant???
Joo hon ligger ner bäddad under filten med feber...
Lätt ovärt kan jag känna, alla andra är på påskkalas å de skulle ju även jag ha vart...

Men då febern kom tillbaka fick jag vara lite realistisk oxå, tyvärrr....
Ska ju jobba hela dagen i morgon oxå så vill inte riskera å bli sämre så jag inte kan jobba för  nu gäller det å jobba alla minuter jag kan å spara lite fickpengar till resan =)
Lyxproblem =D and i like it (alltså å resa inte ha feber ;P )
Bara störande å vara sjuk jämt och det förstör min träning oxå =(((((

I övrigt så bara snurrar det upp i skallen på mig blir inte klok hur jag än vrider å vänder på´t...
varför ska allt vara så invecklat å komplicerat för???

Orkar inte...
Så då hade jag bestämmt mig för å sluta grubbla det löser ju ändå ingenting, tror ni det funkar? =)

I övrigt så har jag hemlängtan idag, alla kunder som vart in har berättat att det ska på påskmiddag med familjen... jag saknar påskmiddag med familjen, jag saknar min pappas påskmat, jag saknar min familj <3 I min familj så gör min pappa alltid en rätt som vi kallar för skinkberg å jag skulle kunna dööö för att få åka hem å äta just skinkberget med dem.

men men snart e det sommar å semester å tant kan åka upp till dom norrländska skogarna å njuta av mamma å pappa mat vänner släkt å familj då i stället, som sagt vad är en bal på slottet?!

Jag hoppas iaf att alla får en förträfflig påskafton själv ska jag ta ett bad å en panodil å inta sängen!
Ska bli gött å vara ledig på måndag å sova ut, smärtkursen har påskledigt på måndag oxå så jag kan verkligen slappa hela daaan å om jag ska =)

Nää glaa påsk å natta







3 kommentarer:

  1. oxå legat sjuk hela påsken :( inte alls rättvist!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen inte, men vi får se de som att vi gjort bort våran del av sjukdomar nu och nu är de vår tur å få vara friska =)

      Radera
  2. Men usch, så tråkigt att du va sjuk!
    Förstår att du längtar hem!! Kraaaaaam

    Sv: Ja vi har haft SUPERBRA väder! :-D
    Jag och pojkarna har fått MKT färg i ansiktet och händer! Man är assnygg naken kan jag lova...;-)
    Vit kropp och brun i ansiktet och om händerna :-P
    Supersnyggt!

    Usch men vännen, inge skoj att du varit sjuk!
    Har haft superdålig uppkoppling där vi varit så jag har varit rätt mkt "off" och inte kunnat kolla så mkt på varken fb eller insta!
    Har som mest kunnat ladda upp någon bild men aldrig kunnat kolla andras bilder och bloggen har varit helt kört att lägga upp nått inlägg!
    Hoppas du mår bättre nu! Krya! <3
    Ska försöka men det känns som om energin försvann när vi kom hem.....nu rinner det bara tårar åt alla håll igen! ;-(
    kraaam

    SvaraRadera