tisdag 2 april 2013

liten å svag...

Jaa om jag var bitter på lördagskvällen över feber å ont i halsen så var det inget mot för vad jag var på Söndagen så jag vaknade med illamående ända upp i halsen.

Tjurig å fattig som man är så tog man sig ändå igenom en dag på jobbet med fina DY vid min sida, då klockan äntligen slog halv sju så skjutsade Marta gumman hem mig så jag skulle slippa åka buss när jag mådde som jag gjorde!
Vad hade jag gjort utan er?! <3

La mig i soffan fortfarande sjukt illamående å febern på topp då grannen hörde av sig å undrade om jag inte skulle komma ner å äta lite med henne å grabbarna. Eftersom jag knappt ätit på hela dagen tänkte jag att joo men det gör jag....
De  gick fin fint ända tills Linnea å Sonny kom tillbaka med pizza.... stackars grannen som fick ha mig liggandes på toagolvet....

Hatar magsjuka å natten mellan söndag å måndag var nog en av de värre i mitt liv fyy faan.

Igår låg jag hela dagen som ett kolli i soffan var upp och öppnade dörren till grannen som inte lät sig skrämmas av magsjuka å kom med cola å mat till tant. Höll dock på svimma bara av att resa mig å öppna dörren så horisontal läge fick de bli.
Den osminkade magsjuka sanningen =P
Idag mår jag lite bättre å har fått i mig både en macka å ett glas cola så det går framåt, räknar med att vara helt återställd i morgon.

Vill bara träna, ägnat dessa sjukdagar på att googla runt på olika övningar läst massa bloggar å träningslusten spritter i kroppen. MEN ska inte göra samma misstag som jag alltid gör då jag vart sjuk, går ut för hårt förtidigt å blir i stället sjuk igen.
Kolla vilka coola hantlar =)

Nää, i morgon blir de en kort å lugn prommis om jag är frisk å på torsdag får det ev bli gymmet om kroppen tillåter. Lyssna på kroppen e ju mitt nya motto... =P

En sak e säker iaf jag e såååå sjukt uttråkad...
Bara mitt eget sällskap i flera dagar å nog för att jag är rätt trevlig å ball å hänga med om jag får säga det själv ;) så tröttnar man ju på sin egen röst efter ett par dagar ;)

Hoppas alla andra haft en underbar påsk iaf, verkar som att alla ens vänner både i norr å söder iaf haft kanon väder i påsk å det om nåt är väl lycka?!
Vårsol delux!


2 kommentarer:

  1. Hej babe! missade att du haft magsjuka OXÅ! Stackars Ems!!!
    Hoppas du mår MKT bättre nu!!

    Skitcoola överdrag till vikterna!
    Man slipper ju klingandet som blir ;-)
    Har kökssoffan full med gamla jeans....kanske skulle dra fram symaskinen och sy lite! :-D
    kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. usch å fy stackare!! Hoppas du e på benen igen!

    SvaraRadera