tisdag 23 april 2013

Stucken!

Efter en riktig mardrömsnatt med minimalt med sömn så fick jag vara förståndig å ställa in gymmet med Andersson i morse. I stället tog jag min onda hals å åkte upp på sjukhuset för akupunktur, där fick jag även höra att dessa influensasymtom kan vara vanliga biverkningar vilket jag verkligen hoppas att det är då jag totalt vägrar å vara sjuk igen.

På sjukhuset fick jag nålar i båda öronen och mitt uppi skallen, jag som e lite stick rädd var nervös men det gick förvånansvärt bra. Efter akupunkturen stuttsade jag tvärs över gata där Erica bjöd på havregrynspannkakor med hallon å kvarg (sjukt gott) efter lunchen tog vi följe ner till stan innan vi skiljdes åt å tant trampade hem.

Annars har jag inte gjort så mycket förutom handlat å tvättat upp massa sängkläder som jag dragit på ta tag i. Men sen var energin slut å tant hamnade under täcket i soffan. Försökt bli av med allt virus på min dator men det går verkligen inte bra, går inte äns å ladda hem nå program den vägrar så hoppas nån snäll (lite smartare själ än mig) kan tänka sig å komma förbi och hjälpa mig med datorn.

Dom ringde från frykcenter idag så nu e det bekräftat att jag ska dit på ryggrehabilitering i slutet av maj å en månad framåt. Hon skulle skicka lite papper till mig så jag vet lite mer vad som väntar, jag ska ta och gå igenom alla mina böcker å se vad jag inte har läst så jag vet om jag måste införskaffa mig några nya innan jag åker. Pratade även med försäkringskassan igår å undrade vad som hände i mitt ärende eftersom jag inte fått några pengar ÄN men efter tio min ringde en kvinna upp å sa att nu ska det vara löst så nu hoppas vi på det bästa så jag får pengar snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar