tisdag 9 april 2013

Myyyyys!!!

Morgonen började redan klockan 7 då hantverkarna startade i lägenheten brevid! Klev upp å knådade ihop en bröd deg så nu e frysen full med onyttigt vitt gott å heeeeelt fantastiskt bröd!

Sedan kom chefen hit på en låååång frukost! Drack smoothie åt ny gräddat bröd å bara myste i några timmar!

Packade sedan ihop å begav oss till resebyrån å försökte finna både datum att resa å en resa innanför presentkortet vi vunnit.
Detta gick dock inte, så vi får lägga till 2045kr var å får då en liten mysig lägenhet med pool rätt nära havet å centrum så det känns bra!
Dock så har jag lite ångest hur jag ska hinna spara 2100kr plus fickpengar på 3 månader var av en av dem kommer jag vara heltids sjukskriven å en halv ha semester uppe i Norrland som oxå kostar lite å åka till på sommaren!
Men som tur är skämde ju mina vänner bort mig då jag fyllde tant så är iaf en bit påväg :)

Men det får bara gå helt enkelt!!!
Kul å ha något att se fram emot oxå även om de hade vart gött å kunna dra redan u morrn om de hade vart så!

Efter besöket på resebyrån så gick vi till jobbet å körde stenhårt med reklamationer. Vet inte vad som hände med dagen, plötsligt var klockan halv sju innan jag kunde låsa upp dörren här hemma men det har vart en mysig å bra dag å jag känner mig glad igen!

Tack Emmie för att du vet precis hur du ska få mig att skratta å se ljuset när jag själv inte är där! Nuu snart ska vi rocka Kroatien å ha det bäst!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar