torsdag 25 april 2013

Bring it on!!!

Så har ännu en dag lidit mot sitt slut, innehållsrik dag minsann!!!

Började dagen med 7km pw å ett gym pass. Tyvärr gjorde jag misstaget å väga mig på gymmet å denna tid med ond rygg massa sjukdom å näst in till noll träning hade gjort att vågen visade +3 kilo :(((( trodde kanske inte det var så mycket så nu jäklar är det skärpning på tant.

Väl hemma snörde jag ihop Ericas supergoda havregrynspannkakor med kanel som åts med färska jordgubbar å kvarg, de mina vänner var baske mig de godaste tant ätit på länge!

Efter det väntade jobb med mina super Goa kollegor som jag inte sett på fem dagar ( nästan så jag led lite av abstinens efter dem faktiskt) sedan kom the real boss på besök å gulligt nog frågar hur det går med mig å min gamla sletna rygg, de hela slutar med att han Goa människan ska förbättra för tant å gamm ryggen. Bra chef,Helt klart alla gånger varje dag!!!
Blev så förvånad å rörd att någon ville erbjuda mig nåt för att förbättra för mig att ja nästan börja tjuta (men eftersom jag e en stor flicka så lyckades jag med nöd å näppe hålla tårarna tillbaka) sjukt mycke tack e allt jag kan säga!!!

Dock så kom febern framåt fem tiden IGEN slår aldrig fel kommer var dag nu förtiden så fort jag anstränger mig( men jäkligt gött å veta att de inte är nå fel utan naturligt för situationen) chefen skickade in mig på fem min rast å bara de fem minuterna gjorde att kroppen fick återhämta sig å febern sjönk!
Jobbade klart å stängde butiken sen hade jag å Emma stämt träff i stan så sagt å gjort mötte jag upp Andersson i stan för en ur skön kväll!
Sånt här borde man göra oftare även om vi inte gjorde nåt speciellt, vi käkade plockmat diskuterade allt mellan himmel å jord å lite till, skrattade massa,blev uppdraggade av ett fyllo ( han fick inte napp) ;) faan vad energi man kan få av nåt så simpelt som ett kompis häng på 2 timmar samt se lite folk!

Nu ligger jag i sängen å reflekterar dagens händelser å det ända jag kan konstatera är att jag har ett väldigt bra liv även om jag klagar ibland.
Mina vänner e fantastiska varelser som jag kan skratta med tills jag gråter, mina kollegor är lätt de bästa en kan ha (japp ja lovar) chefer som stöttar å ställer upp. underbara bröder, underbara föräldrar å bonus päron vad mer kan jag begära egentligen??? Mitt liv e fyllt av skratt, kärlek å värme å jag känner mig odödlig!
Bring it on säger jag bara, inte du inte någon inte nåt ska få ta denna känsla i från mig!!!
Nu ska jag sova så jag e pigg å alert i morgon!!! Klockan är ställd på halv sex för pw, sen får vi se om den blir då eller efter jobbet ;) men tanken fanns ju där iaf å drn kommer bli av frågan e bara när ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar