fredag 5 april 2013

Ser ljuset....

Börjar se ljuset i tunneln... peppar peppar ta i trä
Ingen feber å kan behålla maten woopa
Dock så är man förjävla matt i kroppen när man knappt ätit på en vecka.
Men energin kommer förhoppningsvis snabbt tillbaka då man e på benen igen.

Fick tipset att det skulle kunna gå å ringa med headsetet å det funkade när jag pratade med jobbet men provade nu ringa pappa men ikket han kan inte höra mig =(((
Nån som vill donera en ny iphone till mig är mer än välkommen hehe

Får traska ner på telia på måndag å kolla vad som gäller, bara sjuktfrustrerande att inte kunna ringa om man behöver men men i lands problem
Nu ska jag leva på lyckan att jag känner mig piggare å att jag kan jobba helgen tror jag hade blitt seriöst knäpp om jag var tvungen att sitta inne i min ensamhet en dag till.

Dock så kan jag inte hjälpa att ha dåligt samvete för att jag är sjuk då min chef måste jobba 12,5 timmar för att jag aldrig kan hålla mig frisk =(
Men men vad ska man göra när man e sjuk jag vet ju de men man får dåligt samvete iaf.

Nää nu ska jag vila lite man e ju inte direkt överfylld av energi just nu.

Titta vilka fina blommor grannen kom med igår då jag satt här hemma å var bitter arg å less på vara sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar