onsdag 17 april 2013

Hugger!!!

Uuu idag har jag en jobbig dag med ryggen :( känns som den ska gå av varje gång jag rör mig, svårt å förklara men det hugger till som faaan som om någon klippte till mig men en käpp över ryggen, å mellan stegen så är den så där molande å ständig :(((

Men jag ska ro denna storm i land oxå som jag alltid gör just nu känns det bara tungt!

Stackars Emelie som hade upplärning med mig i kväll hade så ont så jag kunde knappt fokusera på det hon frågade om men som tur är så är hon en naturbegåvning å allt gick bra :)

Gud vad härligt att vårjackan kunde komma på idag! Älskar vårsolen,den gör mig glad! Eller all sol gör mig glad :) hoppas på lika fint väder i morgon så jag kan ta en promenad till sjukhuset om kroppen tillåter!

Nää nu ska jag ta mig ett låååångt kokhett bad å hoppas att de kan lindra ryggen en stund!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar