söndag 21 april 2013

Snittar!!!

Så har ännu en helg passerat!
I fredags var tanken hela dagen bara hem å slappa efter jobbet men då Boysen plötsligt dök upp på jobb så ändrades planerna.

Vi drog hem till Kejjan å frossade i pizza sushi glodde tv å väntade in grannen, då grannen väl var på plats så struttande grabbarna in i köket å diskade upp massa schysta snittar medans jag å grannen bara behövde titta på, (bra fördelning måste jag säga) sjuuuuuk gott vare, Boysen kan allt di!

Innan jag la mig så bestämde jag mig för att i morgon är en ny dag en bättre dag en dag då ryggen är på min sida! Å jag vet inte om det var min bestämdhet eller inte men jag vaknade till en bättre dag, en dag då jag nästan kunde gå normalt :) happy face!

Mötte upp grabbarna för en kaffe å njuta av solen som äntligen tittat fram. Drog runt å drack kaffe mest hela dagen mycket trevligt måste jag säga.

Drog sedan hem å packade ihop lite chips å gotta å traskade sedan hem till Tobbes nya plejs shit vilken grym lya han har köpt!!!
Hos Tobbe droppade en å en in tills hela ligan var samlad då bjöds det på massa goda snittar frukt å annat gott!

I dag så startades dagen med grannen som kom på frulle innan vi mötte upp Mats å W å begav oss till i2 på marknad. Efter ett par timmar så vek jag av från det andra å drog å hämta upp Andersson, blev lite pizza å töl innan vi begav oss ut i solen! Vi satt i över 2 timmar på olika bänkar runt i stan å bara njöt av att våren var här! Efter akut godis sug så hoppade vi in i bilen å åkte på godis jakt.
Drog sedan hem till Emma å käkade sjukt god mat massa chips å godis tittade på tv å massa härliga klipp å bara hängde! Sjukt bra dag å bra helg!

Annars har det inte hänt så mycket i helgen har deklarerat å betalat in restskatten.
Sjukt skönt å kunna bocka av en grej på betalningslistan!

Mammi <3

I morgon hoppas jag kunna träna lite försiktigt igen vi får se vad ryggen säger!
Nu blir det soffa mys


Fredagens fantastiska snittar!


Sjukt långa ben!


Gårdagens snittar frukt å annat gott!


Nya favvon Keso, yoghurt röra å smoothie med färsk ananas å hallon, det var ej fy skam!


Fru Andersson!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar