onsdag 24 april 2013

Odödlig!!!

Dagen började men en trevlig lunch med Linda, hon har en förmåga att få mig att känna mig odödlig oövervinnelig å att jag klarar allt jag vill bara av å titta på mig! Hon är verkligen en person som ger positiv energi till alla runt omkring henne, så glad jag har dig vännen å än fast det är länge mellan gångerna så känns de som igår <3
Fina Linda!
Efter lunchen blev det upp på sjukan gör avslutning på smärthantetingskursen som var riktigt intressant å gav massa hopp,å dessa två i combo har gjort att jag går runt med ett leende på läpparna, känner mig odödlig å glad!
Tror lixom på mig själv å att jag ska kunna fixa ryggen å allt sånt, jag vet det kommer gå tillslut på ett eller annat vis!!! :)
Love this feeling
Känner mig busig skulle vilja ha vattenkrig eller varför inte snöbollskrig bara vara lite barnslig igen hahaha

Påväg hem från smärtis ringde Andersson så vi bestämde oss för en liten prommis, så bara hem å kasta i sig lite mellanmål å på med täningskläderna, tyvärr så regnade de dock ute men det hindrade inte oss för en trevlig 8km prommis i regnet med massa prat!
Vi svängde in på Hemköp å köpte en baguette sen drog vi hem till mig å gjorde varma snittar med brieost å honung sååå jäkla gött å smoothie med ananas å banan det var verkligen en perfekt combo!

Sedan knåpade vi ihop den perfekta muntliga "kontaktannonsen" haha minns inte så mycket mer än att han skulle vara händig å över 32år å med hjärna å hjärta på rätt plats typ
Ja man kanske skulle testa å se om det är på så vis dessa 17-18 stycken vettiga killar som Klerup pratade om kommer fram hahaha :)
Humor!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar