lördag 6 april 2013

Tröttmössa...

Äntligen på benen igen...
Dock så e man inte så kaxig blev heelt slut bara av att jobba men samtidigt inte så konstigt då jag levt på blåbärssoppa en vecka.

Lyxade till blåbärssoppan till lunchen med en glass iaf =)
Hade en mysig Lördag på jobbet med Josefin, sedan hade jag ju två kalas att gå på till kvällninga.
Chifen hade slagit i bongo trumman å bjudit in till dans å sedan hade Linnea C fyllt år så hon å David hade ordnat kalas.

Men när klockan närmade sig sex så var jag så sliten trött å mör att jag lämnade återbud och åkte hem och somnade på soffan fem min efter att jag kommit hem. Nu har jag dock vaknat  och fått i mig lite mat men ska strax byta ut soffan mot sängen, klockan må inte äns vara nio men de skiter jag i!
Är man trött å sliten så är man.

Eftersom min telefon inte går å ringa med så har jag inte riktigt kunnat haft ett långt samtal med pappa på evigheter men i morse han vi prata så MYYYYS  <3

Jag har sån tur som har dig pappa,å bara så du vet så är jag så glad att just du är min pappa och bästa vän <3

Hoppas alla andra har en mer upphetsande Lördag än mig iaf.
Men nästa helg då ska jag ta igen de senaste 2 helgernas uteblivna kalas å köra en dubbelt upp party helg.
Kan inte äns minnas när jag sist var ute både en fredag å Lördag på samma helg haha tant har ju eg blitt för gammal för sånt men fyller Boyband år så gör han å det måste ju firas å sen kan man ju omöjligt säga nej till ett 10års jubileum med gamla kollegor på lördagen!
Tur jag e ledig 3 dagar sen så jag hinner vila upp mig för annars hade jag nog vikt in årorna.

Nää nu ska jag ta å packa ihop å bege mig mot min renbäddade säng <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar