söndag 28 april 2013

Plus i fel...

Är så trött i benen idag tror jag belastar fel med mina nya sulor, tar väl ett tag å vänja sig tänker jag!

En sån här dag då jag ligger på plus sidan i å göra fel haha
Jaa man ska ju ha en sån dag nån gång oxå...

Igår efter jobbet traskade jag hem till Ricco där Marielle skulle firas! Lika trevligt att träffa ligan som vanligt. Påvägen hem svängde jag inom grannen å sa hej innan jag slutligen anlände hem å dök i säng!

Hade tänkt mig ut på en pw i kväll men då mina fötter å ben gör ont som faan får jag väl nöja mig med lite hemma träning! I morgon väntar 3 olika besök på sjukhuset pw å gym å troligtvis en lunch med Linnea.



Nu ska jag skriva min målplanering inför frykcenter vistelsen!

BOOM!!!

Skinpajjen invigdes idag, våren är här =)


Födelsedagsbarnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar