tisdag 16 april 2013

Ett berg...

Denna morgon så vaknade jag av ett telefonsamtal från Cribba, var länge sen vi hördes så var kul å höra hur allt var där hemma.
Att han även släppte en bomb som kommer hjälpa mig så sjukt mycket var som ett halvt berg föll från mina axlar!!!

Fina fina mamma <3
Om ni visste hur tacksam jag är tusen tusen tack!!!!
Ringer i helgen!!!

Efter samtalet med Cribba så gick jag ner till grannen å käka gröt å drack kaffe. Tanken var att jag skulle dra till gymmet direkt efter men jag fastnade ju självklart framför tv´n hos Lajni men tillslut så var PWO´n blandad å vi satt på cyklarna.

Eller nja inte riktigt jag hade ju inte kvar nå luft i mina däck efter vintern så fick gå ner till stan å fixa luft i däcken men sen jäklar rulllade den röda faran.

Men man e ju inte kaxig på gymmet nu herregud vad svag jag blitt å sen att jag har så problem med andningen hjälper ju inte dirre men men
bara bita i det sura äpplet å träna hårdare så e man väl kanske snart tillbaka i bättre form.

Sprang på Jojje å Stella påväg hem från gymmet idag var ett tag sen vi sågs nu så var kul å iaf hinna säga hej å surra i kapp lite. får nog boka in en dejt till veckan med dem tror jag.
En bild på mig å fina Jojje från nyårs 2011 <3
I morgon väntar jobb igen efter 4dagars ledighet känner jag mig peppad på jobb, hoppas bara ryggen håller hela dagen eller vadå hoppas, den SKA hålla hela dagen.
På Tisdag ska jag få akupunktur på öronen som tydligen ska hjälpa mot värk så det får vi hålla tummarna för att det gör.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar