söndag 14 april 2013

slösa...

Har haft en fantastisk helg men UUU så man känner att man slösar bort dagar på ligga hemma å vara bakis. Dock vart ner till grannen å legat död i hennes soffa ett tag oxå så rört mig några meter iaf.
Haha mötte en granne när jag gick från Lajni, tror han trodde jag var knäpp när jag kom gående i mina ljusblå foppatofflor med blommor på, pyjamas brallor handväska å högklackade skor under armen haha

Nu blir det lugnt till helgen å sen e jag ju bara ledig 2 helger till innan jag reser på ryggrehabiliteringen en månad så kanske ska sattsa på lugna sköna helger tills efter rygggrejsen.
Midsommar nästa kanske haha, nää vi får väl se.

Just nu känner jag bara att jag vill träna å se framåt i stället för att ligga död i soffan en hel söndag.

Tror jag lider av en personlighetsklyvning, vill så mycket å vet inte vilket ben jag ska stå på...
I morgon går ansökningstiden ut för å söka skola å jag har inte sökt nåt.... =S
Why kan jag då undra?!

Är frustrerad å irriterad om vart annat, kan det vara nåt jag ätit? eller kommer det kanske med åldern? ;)

Nää nu ska jag ta min personlighetsklyvning å gå å lägga mig å förhoppningsvis sova riktigt gott å med lite tur så vaknar jag upp med en av mina bättre personligheter i morgon lite klokare lite gladare å lite smartare!

För övrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar