söndag 14 april 2013

10år!

Vilken helg å vilken kväll...
Igår firade maxi 10 år så Christer hade verkligen slagit på stort å bjudit in till kalas på CCC.
Det bjöds på en supergod 3 rätters middag med bl.a. Löjrom till förrätt å hängmörad biff till varm å så nån choklad bomb med pannacotta i mitten om det var gott?

Skoja inte!!!
Fantastisk underhållning av både Christer själv och artister!
Alltså detta var nog den roligaste fest någonsin, att vara i ett rum med bara Goa härliga människor gör nåt med humöret!

Dock hann vi precis kliva innanför portarna innan tant slet upp ett hål stort som ett bowlingklot mitt på låret på mina strumpbyxor... Förnedringen var stor, så efter ett samtal med servitrisen startade jag tidtagaruret å tog med mig Perry å sprang till Haga hallen å införskaffade mig ett par hela fina strumpor som höll hela kvällen sen :)

När CCC sedan stängde vid halv två å man stått å dansa konstant i flera timmar så traskade tant hem i mörkret medans resten drog vidare ut i natten!
Känner mig dock mycket nöjd över mitt val att gå hem känner jag :)

Hade så himla kul igår å Gud vad jag saknar Maxi å alla fina kollegor...

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar