måndag 15 april 2013

Omstrukturering

Dagen har bara susat i väg i dag å tant har inte riktigt hunnit med ;)
Träning, sjukan, stavgång, snabb dejt med Sara, middags främmande, fruktstund å film häng!

Låter inte så mycket kanske men det gick verkligen i ett!

Lyckades kasta ihop en sv mina topp fem middagar genom tiderna idag faktiskt :)

Kom hem från sjukhuset hungrig som en varg å tittade i min ekande kyl å kunde konstatera att jag hade lök i alla dess former å chili å lite grädde å mjölk
Hmm, okay vad fasiken gör man av det?
Efter en investering i frysen blev det tillslut en fisk å skaldjurs gryta å satan i gatan då god den var!!!!
Tyvärr hade jag Inge potatis så vi åt den med pasta men de gick minst lika bra!

Om jag kommer göra det fler gånger??? Det kan ni räkna med :)

Världens goaste tjej i min smärtkurs hade sytt en psoaskudde ( avslappningskudde) åt mig! Dom e riktigt bra för min rygg men oxå väldigt dyra så när jag sa att jag inte hade råd att köpa en gick hon hem å sydde en till mig!
Snacka om underbar människa!!!
Blev så rörd så jag nästan börja böla!!! Tänk att det finns så fina människor som gör så snälla saker för någon man knappt känner!!! Sån vill jag vara!!!

Nu ska se omstruktureras lite i mitt liv å fokus läggas på det som verkligen räknas i stället för på massa strunt!!!

I morgon tror jag att jag ska leta fram cykeln å cykla till gymmet omväxling förnöjer :)

Min gym kompis har ju övergett mig å min pw kompis flyttat så nu söker jag nya :) nå. Som har lust att haka på så hojtar ni till!!!

Nää nu blir det natta här!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar