söndag 7 april 2013

Motströms...

Ännu en dag lider mot slutet.
Idag känner jag mig nästan hundra, kan äta fast föda igen å energin börjar komma tillbaka, ÄNTLIGEN!!!

Haft en fantastisk dag på Jobbet med fina Josefine vid min sida fick även fin besök på jobbet idag av Ricco å Josse <3
Blir så glad bara av att se era glada ansikten, ni e bah förjävla gooo för å säg he rent ut!!!
Vi hann med en kaffe å lite skvaller innan dom skulle vidare på kalas å tant skulle jobba klart.

I övrigt så är jag så jäkla less på gå i motvind, simma upp för strömmen...
Lite strömt i älven kan jag ta men inte om det är varje bad i älven... 
De blir tröttsamt att simma mot strömmen efter ett tag...
Ibland krävs det bara å få åka med strömmen några meter för att orka simma mot den efteråt...

Motvind å motströms e tröttsamt...
Just saying!!!

I övrigt så hoppas jag på en riktig sovmorgon i morrn de vore gött å få sova lite längre nån dag, sen väntar sjukhuset på eftermiddagen efter ska ev jag å Ricco åka ut å titta på röda faran å se vad som behövs fixas för å lägga ut den te försäljning, vore fantastiskt å kunna få den såld just nu!

Sjuuuuuukt taggad på träning men ska vänta ett par dagar till så kroppen e helt återställd men sen jäklar ska de tränas, vill verkligen komma i form nu.
Men men först ska vi bli kry!

Nää söndags film blir...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar