fredag 26 april 2013

Går på moln!

Tror mina ben ska gå av idag haha
Tog nog inte mer än 2 min innan jag låg i ryggläge med fötterna i högläge efter att jag kommit hem från jobb!

Tanken var å gå ner till grannen för lite häng men då förseningar dök upp sitter jag nu i soffan med hårfärg i hela hövve dricker vatten å käkar riskakor ( det är ju ändå fredag) dock så har jag fuskat idag då vi bjöd på godis på jobbet, så slank de tyvärr ner nån i Emmas mage oxå :( ingen karaktär har man så jäkla kass! Kommer ligga där i vassen i sommar utan en muskel på kroppen å 3 kilo plus på kaggen :(((
Ikke ok, skärpning på mig!!!

I övrig fick jag sånna special sulor för ryggen idag, sjukt sköna dock blir mina skor för små med dem så får leta reda på nån 36 här hemma som jag kan ha dem i så blir de nog perfa :)
Som å gå på moln ;)



Haha behövde nog verkligen denna hårfärgning =)


1 kommentar:

  1. Rätt skönt att bara ha soffläge på en fredag! Det är du värd! Hoppas du har en trevlig lördag! kramis!!

    SvaraRadera