måndag 29 april 2013

Spikad!

Hade ställt klockan på halv sju för att hinna med både pw å gym innan sjukhuset kl tio, men då sömnen är som den är så tog jag mig bara inte upp föräns halv åtta! Kastade i mig en shake å hoppade i pw skorna å gav mig i väg på rundan. Tyvärr blåste det så mycket så jag tog ett steg fram å två steg bak så efter sex km gav jag upp å skyndade hem för en snabb dusch innan sjukhuset!

Första av dagens 3 sjukhusbesök bestod av akupunktur i öron å huvud. Rätt skumt att när hon sticker nålarna på vänster sida känner jag de knappt å på höger sida så vrider jag mig nästan ur britsen. Men tycker det har gått bra iaf.

Då jag var klar med akupunkturen kastade jag mig ner på stan för en fika med Linnéa efter kaffe å surr så hann vi med en tur på stan så jag fick köpa minne så jag kan spara alla bilder från datorn å så eftersom den e full av virus så behöver den lite rehabilitering å vill inte riskera å bli av med alla bilder å sånt!

Sen var det dax för bl.a. Planeringsmöte på sjukan inför frykcenter. Efter en hel dag på vift å vart ute i blåst så pajade tants rygg å nacke så la mig på spikmattan å laddade lite energi till gamm kroppen sedan blev det styrketräning å har egentligen lust å ta en kvälls prommis oxå eftersom de bara blev 6 km i morse men vet jag kommer å bli sämre om jag är ute i blåsten så sitter å försöker intala mig själv att morgonens pw räcker!

Ska iaf kasta på mig jackan å springa upp på Konsum å köpa keso morötter å snus allt en kvinna inte kan leva utan ;)

I morgon blir det träning på förmiddagen sen halv åtta hos Marielle/Sara ska bli sjukt trevligt med en kväll med god mat garanterat många skratt å fantastiska brudar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar