måndag 8 april 2013

Back on track!!!

Dagen startade tidigt då grannen hörde av sig å ville käka frulle, sagt å gjort tvingade jag mig upp ur sängen hoppade i mjukisarna å packade lite mat å gick hem till henne för frukost å surr.

Efter frukosten tog jag med mig grannen och begav mig till Telia för å diskutera mitt telefon problem. Efter en halv dag där typ ;) så traskade jag där i från med en Iphone 5.
Dom flesta är ju glada över sin nya mobil medans jag bara tycker den är stor än så länge. Å stör mig på allt som försvann trotts säkerhetskopieringar =((
MEEEEN jag kan ringa å det väger upp mina förlorade nummer bilder å appar.

Efter att ha fått i gång den nya mobilen så fick jag springa för å hinna till sjukan i tid men jag hann =)

Dagen bara sprang i väg å jag hann inte alls med, skumt det där då man kliver upp i ottan men ändå inte hinner ett smack.

Ricco kom förbi en sväng efter jobbet å hämta sin extra nyckel då han låst sig ute, var kul å hinna lite surr men han. Vi hinner lixom aldrig umgås längre, men det som är skönt är ju att man e lika bra polare än fast man inte hörs eller ses fullt så ofta å det är väl det vänskap är om ni frågar mig.

Traskade sedan hem till Grannen å lagade så sjukt jäkla god mat till oss å Westlife.
Tant ho kan om hon vill å idag så ville jag nog för det var MUMS!!!
Kyckling i sås gratinerat med fetaost, ungsrostade grönsaker och potatis  måltiden toppades med en fin årgångs påskmust.

Vet inte om det är pollen eller om jag bara börjat reagera mer på katt för satan i gatan vad ögonen kliar KONSTANT blir galen.

Nu ska tant snart inta sängen för jag ska upp med tuppen å baka bröd då chefen kommer på mysfrulle i morgonbitti.
Efter frullen ska vi dra på resebyrån å kolla olika hotell å avgångar för resan som vi vunnit till kroatien.
Sen blir det å jobba nån timma å röja reklamationer det är mina planer för morgondagen vad ska ni göra?


1 kommentar:

  1. Hej gums!
    När reser ni iväg till Kroatien då?!
    Härligt med en resa! Jag är duktigt avis baby! :-) <3
    Hoppas ni får en underbar vecka! :-)

    SvaraRadera