onsdag 10 april 2013

Blixtar å dunder...

Men inga magiska under... =((
Jag blir så LESS....
Att allt alltid ska komma samtidigt...
Tror ni inte på hela jävla faan att jag åkte på restskatt IGEN....
Hur är det äns möjligt att allt ska komma samtidigt?!?!

Var redan orolig hur jag skulle kunna fixa ekonomin nu när jag är/blir sjukskriven jag ska spara fickpengar å några tusen extra till resan betala restskatt å övriga räkningar på en typ 50% lön
De kommer inte gå å nu har jag total panik...

I sommar SKA jag till Norrland förra året kunde jag ej resa hem så jag vägrar att avstå från det, jag VÄGRAR... Å brorsan ska ju upp med sina barn klart som fan att faster Emma vill upp å leka å mysa med kidsen å träffa brorsan å övrig familj å mina underbara vänner som jag inte hann träffa sist när jag var upp!

Bittert inlägg jaaa, men anser mig rätten att vara bitter å orolig just nu.
Å vill man inte läsa så kan man ju bara droppa det svårare än så är det ju inte..

Ghaaaa vill bara skrika!!!!

Är iaf glad för att Grannen ställt en matlåda i min kyl när jag kom hem så var bara å värma upp middagen å slapp anstränga mig! <3
Underbara snälla vän!!!

Tur man kan titta på bilden å tänka snart såååå!!!
 Villa Pina/ Vodice

1 kommentar:

  1. Usch och fy för restskatt! :-( Jag fick också restskatt!
    Tycker jag redan har så jävla låg lön men jag skulle visst ha haft ännu mindre pengar! :-(
    Jag har fått den där "lilla" restskatten....eller inte!
    Kan säga att jag har gråtit och gråter många tårar över restskatten i år! :-(
    Kram till oss!!

    Sv: Hej Ems!
    Egentligen brukar jag ha svårt att träna på kvällen men har jag missat morgonträningen så får jag skylla mig själv ;-) Och det gick faktiskt bra denna gången! Men det tror jag berodde på att jag vara mentalt förberedd HELA dagen på att ge mig ut och springa efter jobbet! :-) Jag lixom hade peppat mig själv hela dagen! ;-)
    Förstår att du tvekar inför att starta upp träning, du har ju varit sjuk så himla mkt nu!
    Skynda långsamt bara!! :-D

    ujuj semestern har jag inte hunnit tänka på! Kommer dock inte ha en "riktig" semester...kommer jobba tio timmar per vecka under "semestern". Har inte råd att vara ledig! :-/
    Men man är ju ledig rätt mkt ändå när man jobbar tio timmar per vecka!
    Kraaaam

    SvaraRadera