måndag 22 april 2013

Peppar peppar!!!

Vågar knappt tro att det är sant men peppar peppar ta i trä ryggen har hållit sig under kontroll de senaste dagarna, vilken jäkla lycka!!!

Så dagen började med att möta upp fru Andersson för en promenad med efterföljande gym pass. Var försiktig å tog det rätt lugnt men gick från gymmet med en sjukt bra känsla i kroppen!

Väl hemma så tog jag tag i städningen å röjde dock så har jag en del kvar men det får jag ta i morgon. Sen insåg jag att jag ätit upp alla mina matlådor så jag fick placera min lilla rumpa framför spisen och laga massa mat!
Det blev en fläskfilé å baconsås med färsk pasta å broccoli sen några med stekt fläskfilé å sås så nu ska jag klara mig i veckan!

Fick låna en spikmatta av grannen så nu ligger jag här å hoppas att den ska hjälpa!

I morgon väntar akupunktur på sjukan sen tror jag Erica skulle bju på lunch så det blir trevligt!

Hade ett långt samtal med min far i kväll å hemlängtan kommer alltid som ett brev på posten efteråt, saknar min familj så himla mycket just nu å semestern känns långt bort! Men men bättre sent än aldrig!






2 kommentarer:

  1. Va underbart att din rygg håller ihop! Jag håller tummarna! :-)
    Åh va du är duktig med matlådor!
    Jag lever på typ havregrynsgröt, måste skärpa mig! ;-)
    Kram på dig!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa alltså jag är inte alltid sååå duktig kan jag erkänna men sen nyår är det inte många dagar jag inte haft med mig matlåda. Måste försöka slösar så mycket pengar på köpa halv taskig lunch varje dag.
      Havregrynsgröt e faktiskt underskattat jag tycker det e supergott men jag har fått en ny last nu å det är keso som jag blandar ut med lätt fil eller lättyoghurt å som jag sedan toppar med müsli det måste du prova det är SÅÅÅÅ gott! Du verkar haft en underbar helg iaf <3 Kraam

      Radera