torsdag 11 april 2013

Svajande....

Denna dagen har innehållit många punkter!
Startade dagen med att vidga mina vyer å följde med Till SATS för ett träningspass.
Det var första passet på två veckor eftersom jag vart sjuk!

Om det var tungt?!
Skoja inte, tror inte jag har en muskel kvar i kroppen nu :(((
Men men det kommer nog snart tillbaka får jag hoppas å tro!

Efter gymmet så tänkte jag att va fan jag testar dom där nya stå solariumen. Det jag inte hade räknat med då jag gick dit var att jag skulle svimma å slå i pannan i dörren till solboxen så den gick upp å rasa i backen!
Tur att man var inlåst så att ingen kunde se en hahaha
Så där låg jag som en yr höna på golvet å försökte fatta vad som just skett...

Haha kan säga att förnedringen e stor när man ligger naken å avsvimmad på ett äckligt golv på en solstudio... Jag å min bacillskräck... vidrigt!!!
Haha klart jag lyckas lixom...
Har inte ens tänkt bli förvånad!

Efter förnedringen på golvet å yrseln hade lagt sig så traskade jag hem å fyllde på energi frådet innan det var dax för smärtis igen!

Funderar på en kvälls träning oxå så vi får se om jag orkar eller om det blir raka vägen i badet!










2 kommentarer:

  1. men gumsan!! Du måste ju halvt som halvt slagit ihjäl dig!!
    kramis <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Sv Jo dom flesta dricker nog alldeles för lite! Men nu har jag informerat om hur viktigt det är så då kanske fler börjar dricka lite mer vatten! :-) Och just hur viktigt det är att dricka mkt vatten ifall man dricker mkt dricka och kaffe som torkar ut kroppen! :-)
    Stackars Ems, hoppas du slipper bulan i pannan! <3
    kraaam

    SvaraRadera