torsdag 18 april 2013

Bitter sur å tråkig! :(

Idag har jag vart en sån där bitter människa som jag inte vill vara!

Jag vill inte ha det så här längre, luften börjar gå ur mig å hoppet börjar svikta..

Meeen jag ska inte ge upp jag ska ro detta i land å bara acceptera att det är så här just nu, men med det sagt så innebär det inte att det är helt enkelt eller smärtfritt...

Efter sjukan så gick jag förbi Erica för en fika å lite prat, påväg hem så gick jag förbi Ricco å käkade glass å snackade massa strunt å samlade energi!

Påvägen dit så övervägde jag å gå hem jag var trött å sliten hade ont i ryggen å var bitter MEN jag är så glad att jag gick för guuuuud vad jag saknar er å vilken härlig energi ni ger <3 data-blogger-escaped-br=""> Fina fina människor!!!

Jag kommer rulla fram innan sommaren är över det ända jag gör är att äta mest hela tiden å jämt men men nåt roligt ska man väl ha :S
För träning är inte å tänka på just nu men så fort det blir bättre så ska jag tillbaka på gymmet det har jag Gett mig f*n på så enkelt är det, men just nu försöker jag med något nytt -lyssna på kroppen!

Nu ska jag ta mig ännu ett bad å försöka muntra upp mig själv! I morgon väntar jobb till kl 18 sen ledig helg!!!

Vad ska ni hitta på i helgen?
Bus eller vila?


Hos Ricco får man glass i stora lass!


En av mina nya laster, keso,lättyoghurt å müsli sablar sååå gott!!!


Kloka ord, värt att tänka på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar