söndag 29 september 2013

Chockis...

Igår fick jag mitt efterlängtade fredags mys, taco kväll å nån rolig serie som jag inte minns vad den heter! 
Tvingade till mig lite massage oxå så idag är ryggen lite mjukare å goare tummen upp för den.

Nu har jag planerat in en mys morgon å sitta med kaffekoppen nån timma innan jag tar tag i dagen. 
Ska möta Linnea för lite kvalitets häng å kanske en fika eller nåt!

Måste hem å stöka lite sen oxå å försöka få tag i en tvätt tid,jag svämmar över av tvätt :(

Vaknade i morse å tänkte först tanken - kanske jag ska ge det här med inget socker å nyttig mat en chans i veckan... 

Sedan tänkte jag på stekta bananer å glass så ni kan ju gissa om det blir en nyttig vecka eller ej ;) 

Haha nix i kväll ska vi frossa i stekta bananer,helt galet gott! 

Känns underbart å veta att det är en kort vecka i veckan å ledig helg ska njuta av ledigheten kan jag lova!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar