torsdag 19 september 2013

Fyllnad...

Gud vad bra skor gör skillnad på kroppen. Jag går ju nästan 100% i gympadojjor pga ryggen. Men idag kände jag mig lite wild and crazy å tog ett par kängor, å det var inte mitt skarpaste val  här i livet. Känts dom jag gått på glödande kol hela dagen typ!

Erica kom förbi på jobbet idag å var snäll å vänta in mig tills jag slutade så gick vi på maxi å handlade lite så jag iaf har nåt i frysen då hungern tränger sig på. Passade på å köpa broccoli å blomkål så jag kan göra mos i helgen det ska bli gott!
Sen drog vi en snabbis på Ikea oxå, har aldrig blivit så billigt på Ikea någonsin :) kom där i från med en ny skärbräda och ett gryt underlägg. 

Min klocka har gått sönder så nu har jag faktiskt en giltlig anledning till en ny. Jag har ju massa klockor jag älskar klockor, men behöver en bra vardags klocka! Så får ut å titta på det i helgen tänker jag.
 Axcent MetroRegal damklockaRegal klockaJet Set HelsinkiJet Set BarbadosJet Set BarbadosJet Set Copenhagen
Finns många fina billiga klockor vilken tycker ni var snyggast?
tror jag har lust på en länk klocka men vet i tusan, skulle kunna ha allihop =)

I morgon är det mys fredag jey :)
På jobbet har vi kampanj så blir nog en rolig å festlig dag där å på kvällen så ska tant försöka sig på sitt livs första hemmagjorda bea sås, så håll tummarna att jag får till det annars får vi äta kött utan sås å det går ju faktiskt inte alls, sen e jag grymt sugen på ett glas gott rödvin så de ska jag nog unna mig under helgen, det e jag banne mig värd :)

På lördag blir det mig thaikväll eller laxfest haha (kräftskiva e tydligen ute ;).) så något roligt kommer nog helgen att medföra iaf!


Torsdags godis, inte helt fel faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar