fredag 13 september 2013

Trotsat!!!

Igår tog jag tag i vårt lager å fixade å dolade å fick innan slutet till det rätt bra så det känns gött! 

Var egentligen helt slut  när jag drog från jobbet men behövde dra å köra rehab träningen,lever på hoppet om att ryggen kommer bli bättre om jag kör den iaf 4 dagar i veckan. 
Sjukgymnasten sa att 2 Skulle räcka men nu tror jag att det är bra om jag kör lite extra. 
Men väl på gymmet fick jag för mig Att jag skulle köra lite cardio oxå eftersom jag verkligen inte sköter maten. Klarade 3 smärtsamma km löpning å en km PW i lutning sen dog tant.

Febern kom som ett brev på posten å jag  frös å svettades som en tok hela kvällen  Det ända positiva var att jag sedan sov som en stock hela natten lång. Undrar i vilken ålder jag ska lära mig lyssna på min kropp?! 
Vet ju att om jag trotsar kroppen då jag har ont å är sliten så blir jag sjuk VARJE gång! Men men med en Alvedon i kroppen å en kaffe i sängen så är jag nog snart männisch igen å redo för jobb!

Helgen kommer bestå av jobb, jobb å lite mera jobb sen får jag "helg" å ledig måndag woopa!! 

Idag är förövrigt ingen vanlig dag för de är min goda vän Fridulfs födelsedag. I 16 år har jag fått skratta å hitta på otaliga hyss med denna Donna å önskar att jag hade kunnat vara på plats för att gratta dig idag, men då det inte är möjligt så får du ett stort grattis här i stället!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar