måndag 16 september 2013

Upp och ner...

Fick jobba mig svettig igår då det var en kund som läkt ut massa mat i olja å golvet blev som en skridskobana så var bara fram med skurkäppen å skura skura skura sen ner på knä å torka torka torka å så göra om de samma igen å igen å igen men tillslut så vågade jag iaf låta kunderna gå på golvet igen :) 
De flesta tyckte nog att det var lite roligt eftersom jag verkligen trodde efter varje gång jag skurat att nu skulle golvet vara bra men sen var det inte så haha

Så när Johan sen kom å hämta mig på jobbet var jag genom svettig å pratade som en duracell kanin för jag var så speedad haha 

Vi köpte sedan med oss pizza (jag vet jag suger på å hålla mig borta från onyttigheter å försöka komma iform) och åkte ut till Hammarö å käkade pizza å tölade, en bra å trevlig söndag helt enkelt!!!

Idag är jag LEDIG woopa woopa ska ligga kvar i den här Goa sängen å dricka kaffe å läsa bok halva dan hade jag tänkt sen blir det gymmet. Sen måste jag nog ställa in alla mina måsten å försöka få tag i en tvätttid å ta tag i mitt hem som hänger över mig! Tvätta det är inte min grej helt enkelt de är sååå tråkigt men gött när det e gjort!

Life is like a roller coaster....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar