lördag 7 september 2013

Lyx i stora lass!!!

Gud vilka lyx tider jag har i helgen känns typ som jag vunnit högsta vinsten på lotto woop woop :)
Hade det inte vart för pengarna hade jag alltid velat jobba så här :)

Jag var så sjukt sugen på lax å sparris å sås men då sjuklingen önskade ostsås så  fick laxen åka in i frysen så har jag något att se fram emot oxå :)
Vad hade jag annars vart för sjuksyster som inte lyssnar på patienten :) 

I övrigt så har kvällen bestått av soffa å film bara godiset som saknats :) 
haha jag kommer aldrig bli kvitt mitt sötsug just nu sitter jag i ärlighetens namn å funderar på hur jag kan lura mig själv att jag är värd den där glassen som bara ligger i frysen å skriker efter mig :) 

inte kommit på någon bra ursäkt än, men ge mig fem minuter så har jag nig listat ut nån giltlig anledning till glass frossa :)

Nää, nu måste jag fundera på ursäkter ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar