måndag 9 september 2013

Nionde!

Så himla trött efter en natt i soffan framför olika filmer då ryggen gjorde det omöjligt för mig att sova. Det blir som en ond cirkel för jag får lite ont så börjar jag stressa upp mig själv typ - Gud nu kommer jag inte kunna sova i natt - nu pajar ryggen igen vad gör jag då? 
Å sånna tankar gör ju att både ryggen sömnen å den inre stressen blir så mycket sämre. Jag vet ju om att det jag gör när jag börjar med dessa spårade/stressande tankar e fel så måste bara försöka lära mig att skjuta undan dem. 

Träningen i helgen har ju i stort sätt vart obefintlig så hade planerat en riktigt svettig å go PW å ett bra pass styrka på gymmet, men efter 2 nätter med ont å lite sömn så bestämde jag mig för att stanna vid rehab övningarna. Tror det är smart att lyssna på kroppen en sån här gång.

När jag väl tog mig ut idag så
Mötte upp lajni å Mattis på stan för en Cesarsallad å kaffe trevligt trevligt.

Har ju inte alls skött varken kost eller träning trotts att jag hade bestämt mig,så  legat å sökt lite inspiration här i kväll så nu finns det egentligen inga ursäkter längre bara en fråga om karaktär!

Nu ska jag snart ta och göra kväll hade tänkt hinna både PW å gym innan läkaren i morgon kl 10 så då gäller de å komma upp i tid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar