tisdag 3 september 2013

Segpropp!

Sååå himla trött å seg idag borde redan ha tränat men i stället så ligger jag i soffan å vill bara sova!
Tror jag ska unna mig en 30 min power nap å sen hoppa i träningskläderna å ta tag i dagen! 
Vi knäckte nöten här på morgonen, varför jag gått upp i vikt.
-det är för att jag har så mycket kärlek i mig men kroppen var för liten för att rymma den :) 
iofs så förstörde Johan min fina ursäkt med att kontra - kärlek till maten :) hahaha jag tyckte min ursäkt var hur bra som helst fram tills dess ;)

I morgon är det tillbaka till verkligheten å "helgen" är över, konstigt att lediga dagar alltid tycks flyga i väg!

Så sjukt sugen på att tatuera mig nu att jag får anstränga mig med varje sinne för att inte göra nåt impulsivt! Det har man ju gjort förr å det har man ju fått ångra några gånger!
Även grymt sugen på att göra om hemma det rosa står mig högt upp i halsen...
Så någon som känner sig sugen på att tapetsera är hjärtligt välkommen att ringa mig så löser vi det! När ska jag lära mig att tapetsera själv egentligen?! Det är väl något alla vuxna har en gördel av att kunna, iaf så skulle jag ha en fördel av det :) men det här med mönsterpassning ger mig damp bara av tanken :)

Alltså, keso,äpple och kanel jag hade glömt hur gott det är. Som å äta godis till frukost!

1 kommentar:

  1. Muuuummms! Keso, äpple och kanel är så ju så himla gott!! :-D
    kram på dig babe!!

    SvaraRadera