söndag 8 september 2013

Överraskning!!! :D

Idag har röda faran flyttat till ett nytt hem :) 
Känns riktigt skönt att kunna börja bocka av en del saker från listan med grejer som legat å tyngt mig! :) 

Lovade Ricco en middag med valfri meny som tack för tiden han lagt ner på fixa röda faran å skjutsa å hämta. 
Så får se vad han vill ha, hörde talas om fyllda köttfärsbiffar så bara hoppa i förklädet å hitta till spisen :) 

Fick en överaskning idag, åh så glad jag blev!!!!!! 
Tusen tusen tack, nu ska denna tant laga blomkåls mos i stora lass utan att riskera att köket ser ut som en krigszoon sen! Att även ha färska nyplockade äpplen till keson i morgonbitti får mig nästan att vilja gå å lägga mig redan nu!
Super nöjd tjej!!!! :)
Massa tack å bock till snälla ni!!!

Johan e ju fortfarande invalid å kan inte äta fast föda men inte äns de kunde hålla detta matvrak borta från laxen! 
Guuud vad gott det är då man äter nåt så enkelt å något man vart sugen på såå länge. 
Sen att man får lite skuldkänslor för att man vräker i sig mat när någon annan som får sin mat genom ett sugrör sitter å tittar på är en annan sak!

Skulle ut på en PW med efterföljande gym i morse innan jobbet men då ryggen vart pajj å jäklats hela natten var jag ej i form för något av det, så fick bli lite rehab övningar på golvet i stället. 
Men i morgon är en ny dag å jag ska vara bättre i ryggen så jag pallar både gym å PW! 

Bad er om tips på mål för den kommande veckans träning å fick inte en kommentar?! Kom igen nu förtusiken kläm till med en kommentar å tips till tanten :)

Nää nu ska jag fortsätta kvällen med å njuta av livet som känns så riktigt jäkla bra!!!

Woopa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar