måndag 30 september 2013

Myspys!

Idag har vart en riktig mysar dag som startade med en mysig lunch med Linnea på Melkers. Efter mat kaffe å massa prat å uppdateringar så tog vi oss en runda på stan å kollade ut butikernas utbud! 

I kväll skulle jag ju göra stekta bananer men trotts telefonsuport så lyckades jag inte, det blev gott å så men inte alls lika gott som det skulle vara det var vi slående överens om då nu måste jag gå stekta bananer kurs hos Nettan så jag oxå får till det så där gott, å när jag lärt mig det så finns de en viss risk att jag slutar ära mat å livnär mig endast på bananer å glass MUMS!!!

Nää nu blir det å natta för i morgon strax efter åtta möter jag upp Jojje å Stella som är snälla å ställer upp å skjutsar mig på röntgen i Kristinehamn! Tur man har så snälla fina vänner som ställer upp å som förgyller vardagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar